صنایع غذایی

کشاورزی

تغذیه

ایرفای

عضویت در خبرنامه

جدید ترین نوشته ها

سوپ چربی سوز! (+طرز تهیه)

بازدید : 811
نظرات : ۰
یکشنبه ۱۸ / آبان ماه / ۱۳۹۳
کد مطلب : 3214


در یک رژیم معمولاً ۷ روزه، شما می‌توانید سوپ موسوم به “چربی سوز” را در کنار رژیم‌های غذایی کم کالری دیگر استفاده کنید. این سوپ در رژیم «سوپ چربی سوز» یا «رژیم سوپ کلم» برای سم زدایی و کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد لازم: یک عدد کلم ۶ عدد پیاز سبز یک دسته […]
گردآوری : ایرفای

در یک رژیم معمولاً ۷ روزه، شما می‌توانید سوپ موسوم به “چربی سوز” را در کنار رژیم‌های غذایی کم کالری دیگر استفاده کنید.

این سوپ در رژیم «سوپ چربی سوز» یا «رژیم سوپ کلم» برای سم زدایی و کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سوپ چربی سوز! (+طرز تهیه)

مواد لازم:
یک عدد کلم
۶ عدد پیاز سبز
یک دسته کرفس
۲ عدد فلفل سبز
دو قوطی گوجه خرد شده (یا ۸۰۰ گرم گوجه فرنگی تازه)
۸ فنجان آب
نمک، فلفل، پودر سیر (اختیاری) به مقدار دلخواه

طرز تهیه:
کلم، پیاز‌ها، کرفس‌ها و فلفل‌ها را خرد کنید و آن‌ها را داخل قابلمه بریزید.

این سبزیجات را با حرارت ملایم، حدود ۵ دقیقه بپزید و سپس گوجه فرنگی‌ها را اضافه کنید و مواد را بهم بزنید.

حالا ۸ فنجان آب را داخل قابلمه بریزید به طوری که روی سبزیجات را کاملاً بپوشاند. حرارت را زیاد کنید تا آب بجوشد.

بعد از اینکه آب به جوش آمد حرارت را کم کنید و درِ قابلمه را بگذارید. سوپ شما بعد از ۳۰ دقیقه آمده خوردن است اما اگر می‌خواهید طعم بهتری داشته باشد بهتر است حدود دو ساعت روی شعله بسیار کم بماند.

قبل از سرو کردن سوپ کمی نمک و فلفل و یک دوم قاشق چایخوری پودر سیر به آن بیفزایید.

نکته:
* می‌توانید این سوپ را در فریزر نگهداری کنید تا در وعده‌های دیگر هم از آن استفاده کنید
* از رژیم سوپ کلم بیشتر از یک هفته استفاده نکنید زیرا ممکن است بدنتان دچار کمبود مواد مغذی شود.

 

 

 

برچسب ها :

مطالب مرتبط

نظرات



مطالب جنجالی

مطالب جالب و خواندنی

خلاصه آمار سایت